you gotta love life

Nu när jag väl sätter mig och skriver försvinner allt jag funderat på, hur kan det bli så?
Jag har så mycket funderingar och tankar ju!
Inte för att jag har något emot att jobba eller så, men jag skulle behöva semester, en paus från livet osv.
Jag och mamma ska försöka ta oss iväg på en sista minutenresa snart nog, vi behöver det... Båda två!
Snart är det midsommar och jag längtar som bara den, det gör jag iofs alla år, men i år kommer besöket från skåne upp igen ska bli guuuuld, dem har väl vart uppe ca 20 år i rad nu!

Ett tips till alla er där ute som inte har torkskåp, använd mikro! Haha, man är ganska skarp när man är full emellanåt. (och nej det var inte min mikro) Och mikra inte alltför länge.

Och eftersom facebook är proppat av väderprognoser från alla olika individer måste även jag få fråga vart sommaren har tagit vägen?





Namn:


Blogg:


Kommentar: