Jag har en idé

...Eller flera? Bad Marco, tatueraren i stan att skissa upp mina tankar och önskemål sist jag var upp till Dalarna. Idag var jag dit och kikade in skissen, så jävla klockrent på ren svenska! Ska bli fantastiskt att äntligen fortsätta på min arm, att den snart ska få bli min egna konst, jag bara gillar't! Vad tycker DU om tatueringar? Fint, fult eller kanske sådär? Ska det vara mycket, lite eller lagomt? Förresten vad innebär ordet lagom egentligen?



Mathias

Som konstform uppskattar jag tatueringar precis som de allra flesta konstformer; många tatuerare är så oerhört skickliga och kompetenta att man häpnar.



Däremot undrar jag lite över psykologin bakom att skaffa tatueringar, men det kanske är en annan historia. :)

2011-09-08 @ 01:25:17
URL: http://vaktjavel.wordpress.com


Namn:


Blogg:


Kommentar: