höst

Dem flesta uppskattar hösten då alla tända ljus åker fram.. Mörker, mys med familj och partners. För min del känner jag alltid hur alla problem staplas på hög, såna känslor som en sommar absolut inte kan få fram i en människa, får en stor klump i magen och även halsen så fort hösten är på g, vad fan är det för fel på hösten? Eller mig, haha dock mer troligt att det är fel på mig..
Jag måste bara få tillägga en sak, och det är  'jag må ha få vänner, men dem få är även dem bästa'  Morgondagens guld i mina ögon får Marcus Rantakallio. En vän sedan många år tillbaka, han bara finns där för mig fast vi inte umgås på samma vis som förr längre.. Tack till dig!



Anna

Du är absolut inte ensam om att känna såhär när hösten kryper på, höstdepressioner är mycket vanliga. Visst, jag tycker det är mysigt att få sitta inne med familjen och mysa med tända ljus, jag tycker att de färgsprakande löven är vackra och den klara luften är skön att andas. Men ändå vill jag ha sommar, sommar, SOMMAR! Träden SKA va gröna och luften SKA va varm och kvalmig! För att inte tala om detta ständiga jävla mörker på hösten och vintern och snart kylan också, fy fan, jag hatar det! Så du är inte ensam och vi finns här för dig när som helst var du än befinner dig. KRAM! <3

2011-09-13 @ 07:18:15


Namn:


Blogg:


Kommentar: