uppstressad

Nej, svårt det här med sömn emellanåt. Jag känner mig så uppstressad men totalt slut i kroppen... Jag har för många måsten! Mesta stressen är att hitta lägenhet, hjälpa min katt  (han saknar mig) och att jag själv ska komma på benen igen för att arbeta. Och jag måste gå ner i vikt, helst nu - men det går inte eftersom jag inte får överanstränga mig alls. Och vintern, fan ta den... Den är på väg och de gör mig stressad. Mitt hår är Fult och mitt smink är i Göteborg, fan hopplöst, haha. Den som känner sig manad att ta tag i ett hopplöst fall får äran ;)
I morgon ska jag försöka vakna och vara en positiv och glad människa, jag ska iväg till vårdcentralen igen... Vilket jag vart till varje dag i ca 2 veckor, sen vet jag inte vad jag ska göra. Förslag? Allt som inte heter alkohol iaf, eftersom jag käkar antibiotika för fulla muggar! :)





Namn:


Blogg:


Kommentar: